Legyél az évvégi vásárlási roham nyertese. Tedd láthatóvá cégedet az utcán és az interneten is. Használj parádés képeket, videókat, grafikákat vállalkozásod ünnepi marketingjében. Beszélj profi stock tartalmakkal leendő ügyfeleidhez!

  1. Vedd számba az év végén adódó alkalmakat -dátum szerint – melyekre vizuális kampányaidat felfűzheted

Black Friday (november 28.)

Cyber Monday (november 30.)

Mikulás (december 6.)

Free Shipping Day (december 14.)

Karácsony (december 25-26.)

Ezek a dátumok mind fontos alkalmat adnak számodra, hogy megszólítsd közönségedet. Az alkalomhoz illő motívumok, képek segíthetnek, hogy hangulatot teremts magadnak és hangulatba hozd a látogatóidat.

https://hu.123rf.com/
2.  Online felületeid megjelenése mindig tükrözze a közelgő ünnepet.

Weboldalad, landoló oldalaid, levelezésed, webshopod, blogod, közösségi oldalaid kapják meg az aktuális díszítést. Kerüljenek fel rájuk az ünnepre legjellemzőbb színek, formák, képek. A vizuális elemek kiválasztásánál érdemes az online világ dinamizmusát figyelembe venned! Az interneten elénk gördülő képáradatban nehéz egy tartalommal nagyot és emlékezetest alkotni. Próbálj meg minél több, változatosabb tartalommal előrukkolni! Tegyél ki több verziót az ünnepi designból, hogy ne válj megszokottá, unalmassá. Tanulj a látogatóid reakcióiból és ne félj változtatni. A profi képügynökségek kínálata jó alap a változatos képi kommunikációhoz.

https://hu.123rf.com/
3.  Ne feledkezz meg az offline eszközökről sem!

Üzlethelyiséged, irodád, üzemegységed se maradhat ki az ünnepi készülődésből. A díszítéssel nem csak a vásárlóidat, de kollégáidat is inspirálhatod az aktuális akciód, szezonális áruid, szolgáltatásaid irányába. Papír alapú marketing eszközeidnek is kijár az ünnepi pompa. Évvégi szóróanyagaidra kerüljenek fel a legtrendibb képek, grafikák, amik nem csak az ünnepre, de céged vicces kreativitására is ráirányítják a figyelmet.

4. A közösségi média oldalaid képéhségben szenvednek.

Készíts előre megtervezetten az aktuális trendekbe illeszkedő, vagy talán éppen ezekkel szembe menő posztokat. A közösségi média a legjobb, ingyenes közvéleménykutatás. Az itt sikeresnek bizonyult „szét kattintott” „agyon lájkolt” vizuális tartalmaid hatalmas sikert fognak aratni más területeken is. A fotóügynökségtől örökös jogosítással (RF) megvett képeidet bármikor, további jogosítás nélkül felhasználhatod. Így nem jelenthet gondot, ha egy menő insta posztodból készíted az ünnepi hírleveledet.

https://hu.123rf.com/
5. Vásárlót és ne árversenyt nyerj!

Az akciók nem feltétlenül kell, hogy a végtelen árcsökkentésről szóljanak. Adj valami pluszt az eddigi szolgáltatásod mellé. Tegyél hozzá valami extrát az eddigiekhez, ami illeszkedik az ünnephez és jól megjeleníthető. Könnyű a százalékokat villogtató kreatívok erdejében elveszetté válni. Hamar eltűnik a mondanivalód, ha ugyanarról szól, mint a konkurenciádé. Ebben is segíthetnek a vizuális tartalmak. Igyekezz valóban meglepetést adni látogatóidnak. Képeiddel döbbentsd rá őket, hogy a piacon nem te vagy a legolcsóbb, de ha téged választanak, minőségre számíthatnak.

https://hu.123rf.com/
6. Mozgasd meg a képeket. Használj videót.

Online elérésed növelésének záloga lehet, ha mozgóképekre cseréled fotós hirdetéseidet. A saját gyártásban mindig igyekezz a legprofesszionálisabb hang és kép kivitelezésre törekedni, mivel ebben a szegmensben már a tartalom mellett a minőség a legerősebb döntőbíró. Videóidat, előre elkészítve, zseniálisan profi minőségben fotóügynökségtől is beszerezheted. Itt a témaválasztás , a konkrét látvány és a mondanivaló összefésülésén van a hangsúly. Példa: Egy tengerparton sétáló hölgyről készült videófelvétellel több mindent is kapcsolatba hozhatunk:

  • Utazási hirdetés
  • Biztosítási reklám
  • Egészségügyi termék promóciója.

A videók közzétételénél mindig vegyük figyelembe, hogy látogatóinknak legtöbbször nagyon kevés időt tudnak szánni a megtekintésre, magyarán legyen rövid, frappáns, lényegre törő, az üzenetet hamar átadni képes a tartalom. Nagyon praktikus, ha feliratozzuk a videót. Így hang nélkül is érthető lehet.

Videók Black Friday (november 28.)

Videók Cyber Monday (november 30.)

Videók Mikulás (december 6.)

Videók Free Shipping Day (december 14.)

Videók Karácsony (december 25-26.)

7. Optimalizáld képeid online méretét
https://hu.123rf.com/

Weboldalad, webshopod az év végi hajtásban – reményeink szerint – hatalmas megterhelésnek lesznek kitéve. Rengeteg látogatót és még több vásárlót kell kiszolgálniuk, lehetőleg zökkenőmenetesen. A felületeden elhelyezett képek mérete soha nem lassíthatja le oldalad betöltését. Teszteld online felületedet a nagy roham előtt és válaszd a legoptimálisabb kép, grafika, videó méretet. A vásárló az ünnepi rohanásban hamar ott hagyja a legjobb ajánlatot is, ha egy lassú oldalon kínálják neki!

Vállalkozásod vizuális tartalomigényével kapcsolatban hívj minket az 123RF 24 órás ügyfélszolgálatának 06-30-844-07-61-es telefonszámán, vagy írj a hungary@123rf.com címünkre.